به نام عشق

نزدیک بودا ....

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۸ ق.ظ

دیروز عسل توبه کردم و دورکعت نماز توبه خوندم به دو نیت

1- کاری هست که نباید انجام بدم( بماند...)

2- تامیتونم مواظب نفسم باشم، و سر مامان داد نکشم ،و محبت رو بیشتر کنم.حتی باز اگه بد باشه باهم ....

3- حساسیت و زود عصبانی شدنم. 





هم یک ساعت پیش بحثی پیش اومد،تقصیر خودمم بودا😁 اما تامیتونستم خودمو کنترل میکردم. ماشاءالله( زبان ) رو آزاد بذاری می چرخه و هرحرفی رو میزنه. میتونه دل بشکنه 

میتونه دل بسوزونه 

میتونه دلگرمی بده ووووو 


خلاصه، تقریبا تونستم وولوم صدام رو بالا نبرم. و حتی به مامان گفتم که دوست ندارم بحث کنم.بسه. بعد گفت من بس کنم???? 

اینجا خراب کردم یه کوچولو .... ولی حواسم بود فقط صدام بالا نره اونجوذی😢 خداروشکر. 


دیگه این نفس ، تحت کنترل جدی منه. 


جنگ جنگ تا پیروزی 😁✊✊✊💪💪💪



ادامه دارد ....

  • فاطیما ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی