به نام عشق

موسیقی.... تردید دارم!

جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۹ ب.ظ

موسیقی ! 

اینروزها خیلی ذهنم درگیره. 

چرا حرامه? 

چرا رقص اشکال داره? 

چرا خب ! 

از چندنفر پرسیدم اما ناراحتم که چرا زیاد رواین وضوع شفاف سازی نشده ! کار نشده! 


فقط میخوام عقلا هم قلبا ،قبول کنم.ولی وقتی بخاطر اینکه مرجع تقلیدم میگه و من هم رعایت میکنم،احساس خفگی میکنم! دوست داشتم به علم بهش ،حرف مرجعم رو بپذیرم.


اومدم موسیقی هارو دسته بندی کردم، 

رپ،واقعا خشونت وشهوت رو زیاد میکنه .پس ❌

آهنگ های غمگین ،گاهی اوقات میگم تفریحی بدک نیست ،ولی واقعا دل آدمو سنگین میکنه ،نمیدونم ولی گاهی اوقات بدم نمیاد گوش بدم .( بلاتکلیفم😣 

دوتا آهنگ هست که جدیدا دراومده ( تکون بده ، حال خراب است گر به می دم نزنم 😂و امثالهم ! تابلوه که اصلا تبلیغ هرزگی ،افزایش بی بندوباری و... دارن.واقعا حیا نیست...هرچند گوش دادن بهش خب کیف داره اما ... ❌

موند بعضی آهنگ های آروم ودرعین حال شاد . حالا اسم هاشون یادم نمیاد. اینارو چیکار کنم.


من سه سال میشه که توعروسی ها نرقصیدم 

آهنگ گوش ندادم ( به اختیار) .تو عروسی ها نرقصیدن ،دیر رفتن به جشن حرف شنیدن ازاینواون ، خیلی آزاردهنده ست خیلی .


اما الان، حس بدی دارم.انگار دارم بخودم زور میگم 😔 حتی این حس زور گفتن رو دوست ندارم. 

چرا باید اینجوری دلم سنگینی کنه ، 

ایکاش اونهایی که باشناخت کامل عقلی و قلبی چرایی حرام بودن موسیقی رو میدونستن ،میومدن و حرفی میزدن .


من مطمئنم ک خدا هیچ احکامی رو الکی نگفته .


و بخاطر گفته آیت الله خامنه ای ، سزاوار است که مومن ازین کارها دست بکشد . 

طرف این کارا نمیرم ّ... ولی نیاز به کمک دارم 

  • فاطیما ...

نظرات  (۱)

  • تبارک منصوری
  • منم گوش میدم و واقعا ترکش برام سخته...:)
    یه حرفی رو استاد پناهیان زد جالب بود بنظرم و تا حدودی اصل قضیه رو آشکار میکنه ....این لینک رو ببین:

    http://ayyam1.blog.ir/category/%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%82%DB%8C/

    اینم بگم که مبارز با اراده ای هستی...آفرین :)
    پاسخ:
    یکی از عزیزان میگفت : تو راه دینت سختی نکشی باید تعجب کنی!
    حرف عمیقیه...

    من ذهن مشغولیم اینه که نباید دلم بلرزه، هنوز دلم محکم نشده که تاموسیقی میشنوه خوشش میاد 😂 
    باید پی ببرم که موسیقی ازچه نظر و با چه تحلیلی حرامه، 
    محتویاتش? 
    اینکه چه کسی خواننده ش هست و شخصیت و سبک زندگی خود خواننده چجوریه? 
    ارزش اینکه گوش بدم داره? یا مثل همسن و سال هام به این حرف اکتفا کنم?( جوونیم دیگه،خیلی کیف میده ،همینجوری )!


    متشکرم بابت لینک🌸

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی